PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Fizične osebe, ki v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v spletni trgovini www.strehaservis.si uspešno opravijo naročilo, pri tem pa se strinjajo z navedenimi splošnimi pogoji, imajo pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema pošiljke na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od svojega naročila, lahko tudi brez navedbe razloga za svojo odločitev, vrnitev prejetega naročila na naš naslov pa se pri tem šteje za sporočilo o prekinitvi naročila.
V tem primeru mora kupec prejeto blago vrniti na naslov trgovca nakupovalnem centru od katerega je prejel dostavljeno blago. Blago mora vrniti na naslov trgovca najkasneje v tridesetih (30) dneh od prejema pošiljke. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, izgubi pravico do odstopa naročila. Prejeto blago je kupec v tem primeru dolžan vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom, je strošek vračila blaga.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi oddanega naročila, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali posamezno.
Spletna trgovina www.strehaservis.si, ki jo upravlja podjetje Metrotile Adria d.o.o. ne odgovarjajo za:
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je potrošnik odprl varnostni pečat ali pa je to posebej navedeno ob samem artiklu.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@metrotile.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov Topniška ulica 62, 1000 Ljubljana.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Za odstop od pogodbe prosimo, da izpolnete obrazec, ki je dosegljiv TUKAJ in ga priložite ob vračilu.
Odgovornost za stvarne napake
Kupec ima pravico uveljaviti svoje pravice iz naslova stvarne napake, vendar mora o napaki obvestiti ponudnika (Metrotile Adria d.o.o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki napako čim natančneje opisati in ponudniku omogočiti, da izdelek z napako pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo dve leti od dneva izročitve. Napaka je stvarna, če se na blagu pojavi šest (6) mesecev od izročitve.
Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati sledeče:
Napaka je stvarna, kadar:
O morebitni stvarni napaki mora kupec ponudnika obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec obvesti ponudnika o napaki preko e-mail naslova info@metrotile.si skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki je dostopen tukaj ali pa osebno na sedežu podjetja: Metrotile Adria d.o.o., Topniška ulica 62, 1000 Ljubljana.
Artikel pošljite po pošti ali pa ga prinesite v našo poslovalnico na naslov, objavljen v zgornjem odstavku. Primernost blaga opravimo tako, da se primerja z drugim, brezhibnim blagom enake vrste in izjavami proizvajalca, pooblaščenega servisa oz. navedbami na artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (25b. čl. ZVPot).
Metrotile d.o.o. © 2022 Vse pravice zadržane
Produkcija: iMode d.o.o.