Splošni pogoji

O nakupovalni košarici

Nakupovalna košarica (voziček) ima enako vlogo kot košarica v Vaši navadni trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “Posodobi košarico” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gumb “X”.

 

Potek nakupa

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na gumb “Kupite sedaj”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke.

V primeru, da naročate blago in želite, da se Vam dostavi na lokacijo, kjer ni vaše stalno prebivališče, izpolnite v celoti vsa polja pod “Podatki za dostavo”.

V kolikor naročate blago na svoje ime, želite pa da se dostavi drugi osebi (npr. darila, ipd.), morate prav tako izpolniti vsa polja pod “Podatki za dostavo”, kjer tudi navedete ime prejemnika.

 

Izbrati morate tudi način plačila, ter način dostave.

V podatkih je vpisan Vaš e-mail naslov, tako boste po opravljenem postopku nakupa prejeli elektronsko potrdilo o prejemu naročila.

Nakup je tako zaključen. Potrjeno naročilo je hkrati pogodba o nakupu in se hrani v elektronski obliki na strežniku podjetja. Na željo jo lahko prejmete na elektronski naslov, ki ste ga pustili ob naročilu. Vaše zahtevke pošljite na naslov info točke, ki je omenjen pri kontaktnih informacijah.

 

Načini plačila

Plačilo s PayPalom

Izberite način plačila PayPal. Aplikacija vas bo vodila preko PayPalove aplikacije do potrjenega naročila.

 

Plačilo po predračunu

Izberite način plačila Predračun. V oddaji naročila se vam bodo izpisala navodila za nakazilo. Po prejemu sredstev na naš račun, naveden ob oddaji, bo vaše naročilo odposlano. Če plačila ne prejmemo v roku petih (5) delovnih dni, bo naročilo preklicano.

 

Dostava

Vaše naročeno blago vam bo dostavila kurirska služba Pošta Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

 

Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino. V primeru, da vas ob trenutku prevzema ne bo na navedenem naslovu, vas bo pošiljka čakala na najbližji izpostavi Pošte Slovenije. Če boste v poslovalnici svoje blago plačali s kartico, se vam bodo morda dodatno zaračunali stroški bančne provizije od zneska odkupnine, za katero vam bo ustrezna oseba izdala račun.

 

Cene in plačilo

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in imajo že vključen 22 % DDV.

Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Če artikel ni na zalogi lahko pride so spremembe cene, o čemer vas obvestimo.

 

Naročanje, odprema in dostava

Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba vam je na razpolago vsak delovni dan od 9.00 do 15. ure , po telefonu 01 2342750 . Informacije pa so možne tudi po e-mailu: info@metrotile.si.

Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš e-naslov. Dostavljamo izdelke, ki jih je možno naročiti v tej spletni trgovini.

 

Strošek dostave

Za področje Slovenije velja enotna cena dostave.

Dostavna služba: Pošta Slovenije

Kljub velikim prizadevanjem obstaja možnost, da kakšnega naročenega artikla trenutno ni na zalogi. V takem primeru, vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali telefonu in vam sporočili dobavni rok ter morebitne spremembe cene. Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago prosim kontaktirajte info oddelek:

 

Telefon: 01 2342750

E-pošta: info@metrotile.si

 

Garancija, servis in vračilo blaga

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oziroma prodajalca. Za uveljavljanje garancije oziroma servisa se obrnite na sedež podjetja Metrotile Adria d.o.o.. Ob uveljavljanju garancije priložite originalni račun. Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrneta v zakonskem roku 15 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Kupnino vam bomo vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočite ga ob vračilu blaga).

 

Od pogodbe lahko stranka odstopi v roku 15 dni, tudi če je blago ustrezno s pisnim sporočilom in z izpolnjevanjem zgoraj navedenih pogojev za vračilo blaga. Stroške vračila blaga krije stranka.

 

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

 

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov.

 

Sedež podjetja:

Metrotile Adria d.o.o.,

Topniška ulica 62

1000 Ljubljana,

Telefon: 01 2342750

E-mail: info@metrotile.si

 

 

SPLETNO MESTO UPORABLJA PIŠKOTKE ZA ZAGOTOVITEV NAJBOLJŠE IZKUŠNJE NA NAŠI SPLETNI STRANI.